Lene Miella & CO
mandag 14. desember 2009
Min nye julekjole :)
Betalte 100 kr for den på qxl ;) Har jeg nevnt at jeg elsker qxl?? ;)
2 kommentarer:
ingrid
mandag, desember 14, 2009
Nydelig...åsså så billig :D *trykker meg ivrig inn på qxl*
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
mandag, desember 14, 2009
Hehe,passe deg,du kan bli hekta ;)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Nydelig...åsså så billig :D *trykker meg ivrig inn på qxl*
SvarSlettHehe,passe deg,du kan bli hekta ;)
SvarSlett