mandag 14. desember 2009

Min nye julekjole :)

Betalte 100 kr for den på qxl ;) Har jeg nevnt at jeg elsker qxl?? ;)

2 kommentarer:

  1. Nydelig...åsså så billig :D *trykker meg ivrig inn på qxl*

    SvarSlett
  2. Hehe,passe deg,du kan bli hekta ;)

    SvarSlett