Lene fikser seg selv ;)Hehe....jeg har ikke så mye tro på å sette meg ned hos en psykolog jeg...så jeg skal prøve alternativt. Legen vil sette meg på antideprisive tabeletter,men jeg vil helst ikke...er litt skeptisk til det der. Så før timen min den 22 desember,så skal jeg til akupunktur.
Fikk en mann som driver med det anbefalt av ei venninne. Han hadde visstnok hjulpet en dame som hadde hatt deprisjon i mangen mangen år,kun ved en time!
Skal ikke ha for store forventninger,men jeg har troen på alternativt :)
Skulle egentlig vært hos moren til en god venninne av meg i dag,hun driver med kinesiologi(??) ,men det ble helt kaos her,så jeg fikk ikke tid...skal dra til henne en annen dag,og det gleder jeg meg til :)
For å snakke om noe annet: Jeg har hatt en flott dag! ::D Vært å handla bursdags gave til Adrian...glemt å posta pakken til Nina kom jeg på nå(!!!FY MEG!!) Handla rosa UGGS til Emma i julegave,vennesmykke til henne og bestevenninna. Og ja,det var vel det! Jo,jeg stjal en nisselue! Eller Adrian gjorde hehe. Han hadde tatt den oppi handlevogna,jeg så det ikke før vi kom til bilen.
Ikveld har jeg pakka inn mer julegaver,og sett xfaktor :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar