såå fine bilder! for en fantastisk liten engel av en skatt du har der!! :D:D
sv; mange takk for kommentar på gårsdagens innlegg fra deg vakkre! :D Er gøy du legger ifra deg spor hos meg! :D Ha en KJEMPEFLOTT 3.desember! Du fortjener en fantastisk dag! :D Ta vare på deg selv i disse førjulstider, du er verdifull vettu ;D
såå fine bilder! for en fantastisk liten engel av en skatt du har der!! :D:D
SvarSlettsv; mange takk for kommentar på gårsdagens innlegg fra deg vakkre! :D Er gøy du legger ifra deg spor hos meg! :D Ha en KJEMPEFLOTT 3.desember! Du fortjener en fantastisk dag! :D Ta vare på deg selv i disse førjulstider, du er verdifull vettu ;D
TAkk,det var snmilt sagt av deg :)
SvarSlettSå fine bilder!
SvarSlettSøte nisser!
SV:Godt å høre at det ikke bare er jeg som har en selskapssyk bebis;)