lørdag 5. desember 2009

Nachos til frokost!

Nam nam! Jeg seriøst ELSKER nachos! Hadde det til middag i går,så jeg spiser resten i dag hehe.

Idag skal jeg på julebord! Fikk farga etterveksten min i går kveld,idag må jeg hente skoene mine som er på reparasjon. Adrian blir henta kl 15,og Emma drar til faren kl 15.30. Da skal jeg bruke tiden på å stelle meg i fred og ro,ikke ofte jeg får tid til det :)
Hva skal du i dag da?

2 kommentarer:

  1. Nachos høres herlig ut!

    I kveld skal vi bare slappe av med TV og god mat; vet enda ikke helt hva det blir. ;o)

    Ønsker deg en fin kveld på julebord! :o)

    SvarSlett
  2. Takk for det,ha en fin kveld du også :)

    SvarSlett