tirsdag 1. desember 2009

Send your own ElfYourself eCards

GOD JUL!!

4 kommentarer:

  1. Morsomt :D Har gjort det selv...og ler like mye hver gang...hihi

    SvarSlett
  2. Hehe,ja det var ifra deg jeg fikk ideen ;) Eller,jeg hadde slik ifjor også,men glemte det helt ut frem til jeg så på bloggen din i går ;)

    SvarSlett
  3. Hehe,gøyalt!
    Du må jo dra til fotografen!Ta et søskenbilde av de,det er jo så koselig!
    Da er jeg "harry"også,har masse bilder framme:)

    SvarSlett