HAHAHA, genialt;-D
Morsomt :D Har gjort det selv...og ler like mye hver gang...hihi
Hehe,ja det var ifra deg jeg fikk ideen ;) Eller,jeg hadde slik ifjor også,men glemte det helt ut frem til jeg så på bloggen din i går ;)
Hehe,gøyalt!Du må jo dra til fotografen!Ta et søskenbilde av de,det er jo så koselig!Da er jeg "harry"også,har masse bilder framme:)
HAHAHA, genialt;-D
SvarSlettMorsomt :D Har gjort det selv...og ler like mye hver gang...hihi
SvarSlettHehe,ja det var ifra deg jeg fikk ideen ;) Eller,jeg hadde slik ifjor også,men glemte det helt ut frem til jeg så på bloggen din i går ;)
SvarSlettHehe,gøyalt!
SvarSlettDu må jo dra til fotografen!Ta et søskenbilde av de,det er jo så koselig!
Da er jeg "harry"også,har masse bilder framme:)