søndag 6. desember 2009

Jeg er på felgen i dag!

BLÆ! Ble litt vel fuktig i går,og jeg kjenner at det der er ikke noe for meg hehe. Passer best til å være hjemme jeg,blir så sliten! Var veldig god mat på julebordet da :) Nå skal jeg dra på Esso før jeg henter Emma,og kjøpe meg den største burgeren de har! Skal ikke ut på leeeeeenge iallefall!

2 kommentarer: