Jeg er på felgen i dag!
BLÆ! Ble litt vel fuktig i går,og jeg kjenner at det der er ikke noe for meg hehe. Passer best til å være hjemme jeg,blir så sliten! Var veldig god mat på julebordet da :) Nå skal jeg dra på Esso før jeg henter Emma,og kjøpe meg den største burgeren de har! Skal ikke ut på leeeeeenge iallefall!
hehe, god bedring
SvarSlettTakk ;)
SvarSlett