lørdag 12. desember 2009

Nå merker jeg at bloggen min begynner å bli VELDIG deprimerende!!!!

Det må vi jo få en slutt på :) Men jeg skriver jo alltid det jeg føler!
Så jeg håper dere som leser bloggen min enda vil lese...jeg kommer tilbake med det sprudlende humøret :)
Akkurat nå er jeg i en dyp dal,men merker at jeg er på vei opp igjen :)

Så ha en fin natt og drøm søtt :) Klem fra

6 kommentarer:

  1. Håper livet føles lettere for deg snart.

    SvarSlett
  2. Ja i dag har livet føltes veldig flott :)
    Er så opp og ned med meg hehe.

    SvarSlett
  3. Håper det går lettere snart.
    Nydelig bilde:)
    Nå er han snart 1 år,tenk på det.
    Helt uvirkelig at Jessica fyller 1 år på onsdag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Flott bilde av miniLene og lillegutt :)

    SvarSlett