torsdag 3. desember 2009

Hvil ifred vakre Regine

(bilde er fra google)

Regine tapte idag kampen mot kreft,bare 18 år gammel. Dette er utrolig trist! Hun er en tapper person,har følgt bloggen hennes en god stund nå,og tårene falt da jeg oppdaga at hun i dag døde...selv om jeg ikke kjenner henne!
Livet er urettferdig må jeg si! Du kan lese hennes historie her

Tenner ett lys for deg i kveld,og varme tanker til familien din

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar