tirsdag 15. desember 2009

Jeg har tatt akupunktur i dag og...

Jeg har en fantastisk god følelse i kroppen! Er i ganske godt humør også! :D Jeg tror det var godt for meg,for så blid jeg er nå har jeg ikke vært på lenge...Skal tilbake på torsdag og ta litt til,jeg har skikkelig troen på dette!
Han jeg går til er veldig dyktig har jeg hørt,han sa at dette ikke kom til å funke om jeg ikke hadde troen på det,men det har jeg :D Så jeg ser lyset i tunnelen :)

1 kommentar: