fredag 18. desember 2009

Mine nye kjøp ;)




Igjen,god jul til meg ;)
Jeg handler alltid så mye til meg selv når jeg skal handle julegaver!

2 kommentarer:

  1. hihi...typisk meg også det...drit i de andre :D

    SvarSlett
  2. Hehe,ja jeg gjør det ;) Neida,de får di og,men JEG MEST! LOL

    SvarSlett