tirsdag 29. desember 2009

Lene 5 kilo lettere ;)

ENDELIG spyferdig! Veide meg i dag,har visst tatt av nesten 5 kilo siden lille julaften. Di kommer nok fort på igjen kan eg tenka meg hehe. Jaja. Nyter det mens det varer ;)

Er veldig slakk enda,men har det ikke dårlig,så jeg og Adrian har koset oss masse idag med å leke med alle bilene han fikk til jul,og så har vi laget vafler :)

2 kommentarer:

  1. Gurimalla,det var mye på kort tid.
    Håper du får en fin feiring i morgen:)Kameraet mitt tok også kvelden her,men gubben kjøpte nytt til meg,julegave på forskudd:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja besteveninna mi fikk også omgangssyken samme dag så meg,hun har tatt av mer enn 5 kilo...

    Godt nyttår Nina,håper du får en fin kveld i morgen ;)

    SvarSlett