Lene Miella & CO
lørdag 19. desember 2009
Bilde av bursdagsgutten min :)
Vi har koset oss masse i dag! :D
Takk for alle gratulasjoner folkens :)
2 kommentarer:
Malin
lørdag, desember 19, 2009
Gratulerer til lille gutten!
Svar
Slett
Svar
Svar
Nina
søndag, desember 20, 2009
Så fin han er!
Håper dere har hatt en fin dag!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Gratulerer til lille gutten!
SvarSlettSå fin han er!
SvarSlettHåper dere har hatt en fin dag!