fredag 25. desember 2009

Jeg og Adrian er klar for kalkun middag :)

Er så deilig å slippe matlaginga ! ;) Det er ganske greit med julen ;) Og for den så lurer: Jeg er drittdårlig på å lage mat hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar