En utolmodig Emma som ville åpne pakker fra tidlig morning,så det ble en del gnål fra henne helt til kvelden kom og hun ENDELIG fikk pakket opp gaver! Det hun var mest fornøyd med var nintendo wii som hun fikk av meg :)
Adrian fikk kjempemasse leker,så nå har han endel å gjøre på fremover.
Rocco fikk seg en julevask,det likte han ikke hehe,men man må jo være fin på julaften! Og så tigget han sånn med middagsbordet,ville jo ha pinnekjøtt han også! Så vi stengte han på gangen etter å ha sagt gå å legg deg 1000 ganger hehe. Så han måtte se på maten gjennom glassdøra ;) Han fikk smake etterpå da :)
Jeg fikk ett flott pledd,rensekrem,manchester united shotglasss,nytt bestikk,ett nydelig speil som jeg hadde ønsket meg og en fin t skjorte. Symaskin også,men den har jeg jo pakka opp for lenge siden ;)
Håper dere alle hadde en fin julaften :)
Mange fine gaver hos dere også:)
SvarSlettJessica fikk masse fint,vi også.
Så søt hund dere har!
Kos dere videre i jula da.
Klemmer
Så koselige bilder vennen:))
SvarSlettTippe Adrian blei glad for alle de kjekke lekene!hehe:)
Renate