Så tøff han var med de brillene,hihi:)Nå er jeg spent altså,så snill Emma er da!Klem til dere tre fra oss.(hvor bor dere i landet)
Vi bor i stavanger :) Ekte siddiser ;)
Så tøff han var med de brillene,hihi:)
SvarSlettNå er jeg spent altså,så snill Emma er da!
Klem til dere tre fra oss.
(hvor bor dere i landet)
Vi bor i stavanger :) Ekte siddiser ;)
SvarSlett