torsdag 10. desember 2009

Bilder fra idag :)



Adrian har kødda seg til med solbrillene mine ;)

Og jeg har pakka ferdig julegaven(e) til Nina :) Emma ville jo også gi en gave til den heldige vinneren,så en overraskelse fra henne kommer også,fin og hjemmelaga ;)

2 kommentarer:

  1. Så tøff han var med de brillene,hihi:)
    Nå er jeg spent altså,så snill Emma er da!
    Klem til dere tre fra oss.

    (hvor bor dere i landet)

    SvarSlett
  2. Vi bor i stavanger :) Ekte siddiser ;)

    SvarSlett