onsdag 9. desember 2009

For å blogge om noe gøy! Vinneren av julegaven er:


Nina!! :D Gratulerer!
Du må sende meg adressen din på mail til meg! ( lenemiella@hotmail.com)

2 kommentarer:

  1. Oooooh....nå ble jeg glad,smiler stort:)Jeg pleier aldri å vinne noe,hihi:)
    Nå er jeg spent altså...
    Ha en fin kveld!
    Stor klem.
    (skal sende adressa mi)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren!

    Håper du har en fin kveld. :o)

    SvarSlett