Vi sto opp halv ni,spiste god frokost,jeg fikk ribberull på skiva,NAM NAM!!
Så var det tid for rydding. Ble så glad da jeg fikk posten,fikk ett nydelig julekort fra Nina og Jessica! :D Tusen takk Nina! :D
Senere så baka vi muffins. Skulle ha rød glassur på,men jeg fant ikke konditorfargen (fant kun den grønne hehe)
Og så har jeg og Emma laget små bokser som du kan se på det ene bildet :) Vet ikke hva vi skal ha oppi dem enda da :)
Kjenner det er litt trist med jul også :( Savner mammaen min jeg! Har fella noen tårer i dag når jeg har tenkt på hvor mye mamma elsket julen,trist å ikke ha henne her lengre.... Skal besøke graven hennes i morgen,det blir både trist og godt.
Håper alle har hatt en kjempefin dag :)
Juleklem fra
Hihi:)Måtte jo sende julekort til dere!
SvarSlettHa en fin dag i morgen,kos dere masse.Så trist med mamman din...
Klemmer til dere fra oss.
God jul!
Masse god jul til deg og dine!! =D
SvarSlettGod jul!
SvarSlettGod jul til dere :D
SvarSlett