Lene Miella & CO
onsdag 30. desember 2009
Kameraet har tatt kvelden!
Forbannade dritt!!!!!
Rett før nyttårsaften også,så jeg får ikke tatt ett eneste bilde i morgen...
Det var ikke helt på G rett før jul heller,men kunne i det minste ta bilder,nå kan jeg kun gjøre :INGENTING med det! Dustekamera :(
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar