onsdag 30. desember 2009

Kameraet har tatt kvelden!

Forbannade dritt!!!!!
Rett før nyttårsaften også,så jeg får ikke tatt ett eneste bilde i morgen...

Det var ikke helt på G rett før jul heller,men kunne i det minste ta bilder,nå kan jeg kun gjøre :INGENTING med det! Dustekamera :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar