søndag 13. desember 2009

Kjære julenisse!!

Vær så snill!? ;)

3 kommentarer:

  1. Håper du får nytt kamera!Mitt tok kvelden i går,så mannen min kom hjem med et nytt:)
    Snillingen min...

    SvarSlett
  2. Mitt kamera er døde nær iallefall ;) Så jeg håper på å få meg ett nytt :)

    Heldigen du som fikk nytt da!!

    SvarSlett