Har idag snakka med legen min og hs,om at jeg føler jeg er deprimert. Så nå skal jeg få hjelp,og bli meg selv igjen! Utrolig skummelt og godt samtidig! Blir deilig å slippe å ha det slikt,så nå skal det bare gå oppover fra nå av,håper jeg :)Legen likte dårlig at jeg hadde venta så lenge,men det er ikke bare bare å innrømme til seg selv at man trenger hjelp!
Men er glad jeg endelig har gjort det :)
I kveld trekker jeg forresten vinneren av julegaven! Emma ville trekke,så jeg må vente til hun kommer hjem fra skolen :)
Så godt at du endelig har snakket med noen om hvordan du har det!
SvarSlettHåper du får god hjelp og at du snart blir "deg selv" igjen. :o)
Ønsker deg og dine en fin onsdag!
Ønsker deg også en fin onsdag :)
SvarSlett