fredag 29. januar 2010

Yey!! Min tredje award :)

Fikk en award til av Hege , og en av Lykkeliten. Tusen takk!! Tar begge under en jeg siden jeg ikke har så mye spennende å si om meg selv hehe

Så da kommer det 7 nye ting jeg må skrive om meg selv :)

1: Nevnte jeg sist at jeg elsker sko???

2: Jeg er skikkelig Manchester United fan,men det vet vel de fleste ;)

3: Jeg HATER lyden av bossbilen,makan til deprimerende lyd å våkne til!

4:Min verste uvane er å ikke lukke dører...og da snakker vi om skapdører. Spesielt på kjøkkenet.De står oppe døgnet rundt ;)

5: Jeg er en rotekopp ;) Hadde noen sett soverommet mitt så hadde de dånt,for der er det haugevis av klær :P Prøver å legge det fint i skapet,så går det max to dager,så er de på gulvet igjen. Men ungene sine klær ligger fint i skapet!

6: Er fæl til å tygge meg inni munnen. Om du skjønner hehe. På innsiden av kinnene mine liksom :P Det ser jo HELT dust ut!

7:Jeg kan bli ekstremt sinna! For ingenting,men det er kun når jeg har mensen ;)

Jeg vil gi awarden videre til dem som ikke har fått en award :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar