onsdag 6. januar 2010

Han sto ikke opp på feil fot idag han Adrian ;)

Sjekk forresten ut blodåra mi midt i pannen! HATER DEN!! :P

4 kommentarer:

  1. Det var et virkelig koselig bilde!

    Hate blodåre i panna!!??? Veit du ikke at Julia Roberts og har det? Den er mye mer synlig! Bevis på at det går ann å være verdens peneste MED blodåre i panna :)

    Må si at jeg syns du kler mørkt hår best. For du har så sterke øyne som kommer mer fram med det mørke håret. Fin med det lyse og altså, bare mer karakteristisk med det mørke!
    Godt nytt år.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Den er ikke så synlig her som den pleier å være,den viser ganske godt til tider,men det hjalp mot hatet det du sa der! :)

    Jeg synes også jeg kler mørkt hår,er mer meg føler jeg :)

    Godt nyttår til deg også :)

    SvarSlett
  3. Blodåre i panna? Hah, alt man skal tenke over.

    SvarSlett
  4. ;) Ja du skulle sett den når jeg blir sint du,da vibrerer den har jeg hørt :P

    SvarSlett