Hate blodåre i panna!!??? Veit du ikke at Julia Roberts og har det? Den er mye mer synlig! Bevis på at det går ann å være verdens peneste MED blodåre i panna :)
Må si at jeg syns du kler mørkt hår best. For du har så sterke øyne som kommer mer fram med det mørke håret. Fin med det lyse og altså, bare mer karakteristisk med det mørke! Godt nytt år. Klemmer
Det var et virkelig koselig bilde!
SvarSlettHate blodåre i panna!!??? Veit du ikke at Julia Roberts og har det? Den er mye mer synlig! Bevis på at det går ann å være verdens peneste MED blodåre i panna :)
Må si at jeg syns du kler mørkt hår best. For du har så sterke øyne som kommer mer fram med det mørke håret. Fin med det lyse og altså, bare mer karakteristisk med det mørke!
Godt nytt år.
Klemmer
Den er ikke så synlig her som den pleier å være,den viser ganske godt til tider,men det hjalp mot hatet det du sa der! :)
SvarSlettJeg synes også jeg kler mørkt hår,er mer meg føler jeg :)
Godt nyttår til deg også :)
Blodåre i panna? Hah, alt man skal tenke over.
SvarSlett;) Ja du skulle sett den når jeg blir sint du,da vibrerer den har jeg hørt :P
SvarSlett