Har ikke hatt strøm i hele dag nesten! Strømmen gikk kl 13.00 og kom på igjen kl 20.00 ca............ ME NOT LIKE!!En utolmodig Lene gikk å venta på at den skulle komme på,hele nabolaget var uten strøm! Men den kom heldigvis tilslutt....
Måtte på Europris og handle masse telys da,for jeg visste jo ikke om den kom tilbake på kvelden!
Oj,så kjedelig...
SvarSlettDen utfordringen var vanskelig altså...
Men du,merker du bildene dine som du legger ut på bloggen?Ser at du ikke har noen merker.Jeg vil gjøre det,men skjønner ikke hvordan:(