Lene Miella & CO
lørdag 30. januar 2010
Har meldt Rocco på Norges peneste hund
Ikke sant han er søt!! Elsker den herlige hunden. Akkurat nå så ligger han å varmer føttene mine :)
2 kommentarer:
ingrid
lørdag, januar 30, 2010
Søt :)Håper han vinner da ;-)
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
lørdag, januar 30, 2010
Håper jeg også ;)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Søt :)Håper han vinner da ;-)
SvarSlettHåper jeg også ;)
SvarSlett