mandag 18. januar 2010

Har kommet hjem fra verdens kjekkeste tur!! :D

Verdens beste tur!! :D Å være på Old Trafford var MAGISK!! Føles nesten som jeg bare har drømt at jeg var der!
Byen Manschester var sååå kjekk,kjempehyggelige folk,og masse kjekt å se og gjøre :) Blir ikke lenge til jeg reiser tilbake,det er sikkert å visst!

Legger ut bilder en annen dag,brukte ett annet kamera på turen så jeg har ikke ledningen for å legge bildene over

4 kommentarer:

  1. Så gøy å se at du har hatt dte bra! Og neida, jeg er ikke misunnelig.. ;)

    SvarSlett
  2. Hehe,du BØR være missunnelig ;) Det var en KANON TUR! ;) Jeg tenker jeg vil ta meg en tur tilbake på bursdagen min jeg :) Altså 30 juni

    SvarSlett
  3. Så bra at du koste deg!
    Jeg hater fotball...hihi:)
    Fikk du shoppa noe da?

    SvarSlett
  4. Ja ikke så veldig mye shopping,gikk mest i øl og fotball ;)
    Jeg ELSKER fotball! :D

    SvarSlett