Verdens beste tur!! :D Å være på Old Trafford var MAGISK!! Føles nesten som jeg bare har drømt at jeg var der!Byen Manschester var sååå kjekk,kjempehyggelige folk,og masse kjekt å se og gjøre :) Blir ikke lenge til jeg reiser tilbake,det er sikkert å visst!
Legger ut bilder en annen dag,brukte ett annet kamera på turen så jeg har ikke ledningen for å legge bildene over
Så gøy å se at du har hatt dte bra! Og neida, jeg er ikke misunnelig.. ;)
SvarSlettHehe,du BØR være missunnelig ;) Det var en KANON TUR! ;) Jeg tenker jeg vil ta meg en tur tilbake på bursdagen min jeg :) Altså 30 juni
SvarSlettSå bra at du koste deg!
SvarSlettJeg hater fotball...hihi:)
Fikk du shoppa noe da?
Ja ikke så veldig mye shopping,gikk mest i øl og fotball ;)
SvarSlettJeg ELSKER fotball! :D