
Gikk for å lure på Adrian for å se om han hadde sovnet,neida,der satt han naken og prata med kosebamsen sin ;) Lille luringen :)Har forresten fått nytt spill i hus,så det er lite tid til internett,så nå går det kun i pakking,leking med Adrian og spilling :) Reiser på fredags morgen,og jeg gleder meg sånn!!
Ha en flott helg alle sammen,blogger mer når jeg har kommet hjem igjen fra England :)
Heldiggris som skal til England!Ha en flott tur,og kjøp deg noe fint!
SvarSlettDagen min som stuepike består i å vaske rom.Det er jo helt greit.Vi jobber to og to,men jeg liker å vaske rommet alene om jeg ikke jobber med noen jeg går bra sammen med,bare utlendinger der nå,så da vasker jeg alene og hører på radioen eller har på tv.
Før jobba jeg med venninna mi,vi hadde det kjempegøy!
Man reier senger,tørker støv og vasker bad.
Greie arbeidstider når man har barn.Jeg jobber fra ca 9-15.
Takk for info Nina :)
SvarSlett