onsdag 6. januar 2010

Mine søte små :)

<3

1 kommentar:

  1. De er så søte:)
    Jammen er det kaldt ute,helt jævlig her.Og neste uke er det jammen i meg jobb og barnehage,så vi må ut...hutre...

    Blir litt søl med den maten ja.Vi har ikke testa ut det ennå,men får vel prøve det en dag snart.

    SvarSlett