De er så søte:)Jammen er det kaldt ute,helt jævlig her.Og neste uke er det jammen i meg jobb og barnehage,så vi må ut...hutre...Blir litt søl med den maten ja.Vi har ikke testa ut det ennå,men får vel prøve det en dag snart.
De er så søte:)
SvarSlettJammen er det kaldt ute,helt jævlig her.Og neste uke er det jammen i meg jobb og barnehage,så vi må ut...hutre...
Blir litt søl med den maten ja.Vi har ikke testa ut det ennå,men får vel prøve det en dag snart.