torsdag 14. januar 2010

Nå er jeg bare SUR!!

Ingen har denne DUMME bølgetangen,og jeg som ville ha den med meg til helga! Alle er utsolgt,og får den inn på mandag eller onsdag,det hjelper meg ikke noe i det hele tatt,trenger den i dag!! :S

2 kommentarer:

  1. obs kjøpte jeg min faktisk :)

    SvarSlett
  2. De hadde ikke der heller :S Har ringt rundt halve rogaland idag :(

    SvarSlett