Lene Miella & CO
torsdag 14. januar 2010
Nå er jeg bare SUR!!
Ingen har denne DUMME bølgetangen,og jeg som ville ha den med meg til helga! Alle er utsolgt,og får den inn på mandag eller onsdag,det hjelper meg ikke noe i det hele tatt,trenger den i dag!! :S
2 kommentarer:
ingrid
torsdag, januar 14, 2010
obs kjøpte jeg min faktisk :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
torsdag, januar 14, 2010
De hadde ikke der heller :S Har ringt rundt halve rogaland idag :(
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
obs kjøpte jeg min faktisk :)
SvarSlettDe hadde ikke der heller :S Har ringt rundt halve rogaland idag :(
SvarSlett