Fant mappen min som jeg har litt ting i jeg har laget. Gikk på tegning form og farge i Lillesand da jeg var 16-17 år :) Var absolutt noe jeg likte,og godt kan tenke meg å fortsette med,men jeg eier ikke motivasjon til å gjøre det. Har prøvd å lage malerier mangen ganger de siste 3 åra,men jeg får det ikke til. Men kanskje jeg kan prøve meg litt igjen,det er jo veldig gøy!
flinke du e! kjempe fine bilder =)
SvarSlettFinn motivasjonen, for dette kan det være morsomt å se mere av! =)
SvarSlettHehehe,kanskje jeg skal prøve å male noe annet en nakne folk ;)
SvarSlettHege: takk,nå fikk du jo litt nudies også!! ;)
Så flink du er.
SvarSlettHohoi! Du vett eg lige det ;)
SvarSlett