tirsdag 26. januar 2010

Min "kunst" ;)




Fant mappen min som jeg har litt ting i jeg har laget. Gikk på tegning form og farge i Lillesand da jeg var 16-17 år :) Var absolutt noe jeg likte,og godt kan tenke meg å fortsette med,men jeg eier ikke motivasjon til å gjøre det. Har prøvd å lage malerier mangen ganger de siste 3 åra,men jeg får det ikke til. Men kanskje jeg kan prøve meg litt igjen,det er jo veldig gøy!

5 kommentarer:

  1. flinke du e! kjempe fine bilder =)

    SvarSlett
  2. Finn motivasjonen, for dette kan det være morsomt å se mere av! =)

    SvarSlett
  3. Hehehe,kanskje jeg skal prøve å male noe annet en nakne folk ;)

    Hege: takk,nå fikk du jo litt nudies også!! ;)

    SvarSlett
  4. Hohoi! Du vett eg lige det ;)

    SvarSlett