torsdag 7. januar 2010

Har jo glemt å blogge om hva Adrian gjorde med juletreet!


Lille rampegutten ;)
Han har også spist 50% av alle julekulene! ALtså,tatt en bit av dem,de er isopor...
Blir ikke juletre her igjen før han lærer seg å oppføre seg :P

2 kommentarer:

  1. Hehe, Amelia var meget skaptisk til juletreet, det fikk dermed stå i fred. Sienna Sophie knuste en kule i løpet av hele julen, og det er jo ikke så ille:p

    SvarSlett
  2. Nei da var du mye heldigere enn meg! :)

    SvarSlett