Skulle stusse håret til Adrian,og det ble litt skjeivt,så jeg tenkte...pytt pytt,lille pampen som han er,så kan han jo få seg en hanekam!! Og det fikk han ;) Ser ikke så veldig bra ut må jeg si,men jammen er han like søt for det!! ;) Hadde nok vært "kulere" om han hadde vært mørk i håret tror jeg. For jeg så nemlig en gutt på IKEA i uka nå på ca hans alder som hadde hanekam,og han var jo så søt!
Helledussan, for en søt hanekam! :o)
SvarSlettHihi,ja ikke sant! Synes han ble sjarmerende jeg ;) Og det er den flateste hanekammen jeg har sett!! ;)
SvarSlettAlt kler den smukke sies det jo ;) Synes han ble tøff jeg :)
SvarSlett