Så de siste dagene har det vært stooor fokus på barnehagestart,på med merkelapper,sjekke at jeg har alt klart,og masse masse kos!! I går lå vi på gulvet og så på tv en liten stund,og så var det ballkasting,noe som plutselig har blitt Adrian sin favoritt ting å gjøre etter han klarte å rase ned ett glass fra bordet med ballen.Både gruer meg og gleder meg til i morgen. Gleder meg fordi det kommer til å bli så godt for Adrian å komme seg ut og være med andre barn,gruer meg fordi da blir jeg helt alene haha :P Men jeg får sette igang med å finne meg en jobb,vet bare ikke helt hva enda :)
Å, så spennende det blir for dere begge=)
SvarSlettMå nyte siste dagen og kose dere litt ekstra;-)
Det blir spennende!Masse lykke til til dere begge to:)
SvarSlettJeg har vært litt fraværende i det siste,hatt jobbehelg og en syk frøken her.Typisk bhg start.
Men nå er jeg her.Im back!!!
Bloggen din er ikke kjedelig i det hele tatt.
Kos dere masse i dag,gleder meg til å høre hvordan det går.
Klem