tirsdag 26. januar 2010

Siste dagen med hjemmekos før barnehagestart!!

Så de siste dagene har det vært stooor fokus på barnehagestart,på med merkelapper,sjekke at jeg har alt klart,og masse masse kos!! I går lå vi på gulvet og så på tv en liten stund,og så var det ballkasting,noe som plutselig har blitt Adrian sin favoritt ting å gjøre etter han klarte å rase ned ett glass fra bordet med ballen.

Både gruer meg og gleder meg til i morgen. Gleder meg fordi det kommer til å bli så godt for Adrian å komme seg ut og være med andre barn,gruer meg fordi da blir jeg helt alene haha :P Men jeg får sette igang med å finne meg en jobb,vet bare ikke helt hva enda :)


2 kommentarer:

  1. Å, så spennende det blir for dere begge=)
    Må nyte siste dagen og kose dere litt ekstra;-)

    SvarSlett
  2. Det blir spennende!Masse lykke til til dere begge to:)
    Jeg har vært litt fraværende i det siste,hatt jobbehelg og en syk frøken her.Typisk bhg start.
    Men nå er jeg her.Im back!!!

    Bloggen din er ikke kjedelig i det hele tatt.

    Kos dere masse i dag,gleder meg til å høre hvordan det går.
    Klem

    SvarSlett