tirsdag 19. januar 2010

Fant denne flotte esken i går!


Kan ha endel rot oppi der ;)
Kosta bare 122 kr! :D
Og jeg elsker jo alt som har med eifeltårnet å gjøre hehe,så jeg måtte bare ha den!

2 kommentarer: