Lene Miella & CO
tirsdag 19. januar 2010
Fant denne flotte esken i går!
Kan ha endel rot oppi der ;)
Kosta bare 122 kr! :D
Og jeg elsker jo alt som har med eifeltårnet å gjøre hehe,så jeg måtte bare ha den!
2 kommentarer:
Malin
tirsdag, januar 19, 2010
Oi, så fin den var! Hvor fant du den?
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
tirsdag, januar 19, 2010
På pytt i panne :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Oi, så fin den var! Hvor fant du den?
SvarSlettPå pytt i panne :)
SvarSlett