onsdag 6. januar 2010

En tur ute i kulden :)









Brrr! Er jammen kaldt ute....Til og med Rocco fikk ha jakke på seg idag ;)
Vi var bare ute en halv time,da begynte Adrian og sutre,var sikkert lei av å være ute.....
Gleder meg til sommer jeg!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig sønn du har,og kjempe fin hund:)Har selv en Rottweiler blanding(Boxweiler)

    SvarSlett