Så nydelig sønn du har,og kjempe fin hund:)Har selv en Rottweiler blanding(Boxweiler)
Takk for det :)
Så nydelig sønn du har,og kjempe fin hund:)Har selv en Rottweiler blanding(Boxweiler)
SvarSlettTakk for det :)
SvarSlett