torsdag 21. januar 2010

En liten vits ;)

Hun til sin mann: "Kan du fikse lekkasjen på badet?"
- "Hvem trur du jeg er? Plumbo-Kongen?"
- "Kan du ordne hullet i taket da?"
- "Trur du jeg er Byggmester-Bob eller?"
- "Hva med batteriet på bilen da?"
- "Trur du jeg er Martin Schanke?" sa han irritert og gikk ut.

Da han kom hjem var tingene ordnet...
- "Hvem har gjort dette?"
- "Nabo,Erik" svarte kona.
- "Jasså,hva skulle han ha for jobben?"
- "Enten ei kake eller sex"
- "Javel,hva bakte du?"
- "Hvem faen trur du jeg er, Ingrid Espelid eller?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar