Lene Miella & CO
fredag 22. januar 2010
Squash lapper!
Nam nam!! Det er så utrolig godt med squash lapper! Rasper 1-2 squash,hiver 3 egg oppi og littegranne mel,og steiker. Må ha rømme til når de er ferdig steikt,får vann i munnen av å tenke på det! Selv om jeg for en time siden spiste 4 stk ;)
Adrian likte dem kjempegodt han også :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar