fredag 22. januar 2010

Squash lapper!


Nam nam!! Det er så utrolig godt med squash lapper! Rasper 1-2 squash,hiver 3 egg oppi og littegranne mel,og steiker. Må ha rømme til når de er ferdig steikt,får vann i munnen av å tenke på det! Selv om jeg for en time siden spiste 4 stk ;)

Adrian likte dem kjempegodt han også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar