Hehe...så tøffe bilder.Sterk gutt ja,ingen tvil om det:)
Hehe, konge bilder!
Hei på du :PFor noen skjønne bilder, kjempe tøffe. Ikke rart han har lyst på lysene :-)Ønsker deg og dine et Riktig Godt nytt år!!
Hehe.ja eg måtte le når eg såg han henga deri vinduskarmen ;)
Hehe...så tøffe bilder.Sterk gutt ja,ingen tvil om det:)
SvarSlettHehe, konge bilder!
SvarSlettHei på du :P
SvarSlettFor noen skjønne bilder, kjempe tøffe. Ikke rart han har lyst på lysene :-)
Ønsker deg og dine et Riktig Godt nytt år!!
Hehe.ja eg måtte le når eg såg han henga deri vinduskarmen ;)
SvarSlett