lørdag 2. januar 2010

Adrian vil ta lysene i vinduet!



Ingen tvil om at han er sterk i armene iallefall!! Lille apekatten! Heiser seg opp etter armene,han er jo gal :P
SÅÅÅ sinna når han ikke fikk tak i lysene hehe.

4 kommentarer:

  1. Hehe...så tøffe bilder.Sterk gutt ja,ingen tvil om det:)

    SvarSlett
  2. Hei på du :P
    For noen skjønne bilder, kjempe tøffe. Ikke rart han har lyst på lysene :-)

    Ønsker deg og dine et Riktig Godt nytt år!!

    SvarSlett
  3. Hehe.ja eg måtte le når eg såg han henga deri vinduskarmen ;)

    SvarSlett