onsdag 27. januar 2010

Første dag i barnehagen :)




Lille store gutten min! Han hadde det kjempekjekt! Litt skeptisk i begynnelsen,men han ble fort husvarm,ser jo det på det øverste bilde,sitter å plukker seg i nesa hehehe ;)
Imorgen skal jeg gå bort en time mens han er der,får egentlig se på det,for jeg synes det var litt tidlig.

3 kommentarer:

  1. Nydelig han er!! Håper jeg får barnehageplass til minsten min snart og :)

    SvarSlett
  2. Han er så søt!
    Så bra det går fint i bhg:)Han kommer til å kose seg,det gjør Jessica.
    Er du forresten på facebook?

    SvarSlett
  3. TAKK :D
    Ja jeg er det :)

    Lene Miella Løvås,bare søk meg opp ;)

    SvarSlett