Lille store gutten min! Han hadde det kjempekjekt! Litt skeptisk i begynnelsen,men han ble fort husvarm,ser jo det på det øverste bilde,sitter å plukker seg i nesa hehehe ;) Imorgen skal jeg gå bort en time mens han er der,får egentlig se på det,for jeg synes det var litt tidlig.
Nydelig han er!! Håper jeg får barnehageplass til minsten min snart og :)
SvarSlettHan er så søt!
SvarSlettSå bra det går fint i bhg:)Han kommer til å kose seg,det gjør Jessica.
Er du forresten på facebook?
TAKK :D
SvarSlettJa jeg er det :)
Lene Miella Løvås,bare søk meg opp ;)