Adrian har blitt syk stakkars lille....
Så det blir ingen barnehage i dag. Misstenker at det er tenner,for i går så gumlet han på fingrene hele tiden og var ganske sutrete da vi kom hjem fra barnehagen.
Så nå har han feber,og lite matlyst,stakkars lille klumpen min.
Vi får kose oss hjemme i dag vi da.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar