Sen middag i dag....og gjett hva jeg gjør mens jeg lager middagen??
Trykker i trynet på melkerull. Og ikke en,men TO ruller!! Shame on me ;) Nå er jeg jo mett haha ! Og jeg som prøver å holde linjene ;) What ever,i looooove sjokolade ;)
Hahahaha, sånn gjør jeg og når jeg lager middag. Gjemmer ting i skuffen ved siden av komfyren og trykker i meg så mye søtt at jeg nesten ikke orker middag når den endelig er ferdig ;)
Hahahaha, sånn gjør jeg og når jeg lager middag. Gjemmer ting i skuffen ved siden av komfyren og trykker i meg så mye søtt at jeg nesten ikke orker middag når den endelig er ferdig ;)
SvarSlettYes,jeg er ikke alene om det ;) Klarte ikke å spise opp middagen for å si det sånn :P
SvarSlettOg så lærer jeg aldri!
Hehehe.. Det der har jeg også brukt å gjøre. Ikke så smart egentlig, men du dæven det er godt med sjokkis :P
SvarSlettHar en liten ting til deg på bloggen min ;)
http://lillebea.blogspot.com/2010/01/min-frste-award.html