torsdag 28. januar 2010

Sen middag i dag....og gjett hva jeg gjør mens jeg lager middagen??


Trykker i trynet på melkerull. Og ikke en,men TO ruller!! Shame on me ;) Nå er jeg jo mett haha !
Og jeg som prøver å holde linjene ;) What ever,i looooove sjokolade ;)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, sånn gjør jeg og når jeg lager middag. Gjemmer ting i skuffen ved siden av komfyren og trykker i meg så mye søtt at jeg nesten ikke orker middag når den endelig er ferdig ;)

    SvarSlett
  2. Yes,jeg er ikke alene om det ;) Klarte ikke å spise opp middagen for å si det sånn :P
    Og så lærer jeg aldri!

    SvarSlett
  3. Hehehe.. Det der har jeg også brukt å gjøre. Ikke så smart egentlig, men du dæven det er godt med sjokkis :P

    Har en liten ting til deg på bloggen min ;)
    http://lillebea.blogspot.com/2010/01/min-frste-award.html

    SvarSlett