
En veldig kjip dag har det vært i dag. Jeg er lei meg,men heldigvis har jeg de søte små som kan gjøre meg blid :) Og så knuste jo United Arsenal,og det gjorde godt på humøret :)
Imorgen er det i barnehagen med Adrian,han har ikke hatt feber siden fredag,så regner med han er frisk som en fisk i morgen også :)
Ha en fin aften alle sammen
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar