onsdag 27. januar 2010

Amminga er over...visstnok

Adrian er ikke spesielt gira på å bli ammet mer,men han er jo snart 14 mnd,så vi har jo greid det en stund da!
Men jeg synes det er så trist! Kunne iallefall tenkt meg å amme i 5 mnd til hehehe. Men men,han er jo stor barnehage gutt nå,kan vel ikke drikke av mammas pupp da,tenker han vel.

Jeg fella litt tårer i kveld da jeg skulle legge han til for litt morsmelk som han alltid får på kvelden,og han skøv seg vekk og ble sinna. For Adrian blir det siste barnet jeg får,og det betyr at jeg aldri mer skal amme igjen. BUHUU!!!


Burde vel strengt tatt ikke bli så lei meg heller,men søren heller,jeg er følsom i dag ;)
Ha en fin kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar