
Dro rett på hotellet,satt fra meg kofferten og dro til Trafford center for shopping. Det var SVÆRT!! Var der i 4 timer ca,da fikk jeg en melding fra en her i stavanger som også var i Manchester og jeg skulle treffe de på middag kl 20. Fikk ikke truffet dem før kl 21 da,treig som jeg er ;)
Middagen var kjempekoselig og god,spiste hjort,nam nam!
Så var det ut på byen. Det var helt okay,ikke en vill kveld,men ganske koselig :) Alle som jobbet på uteplassene der var jo så hyggelige! Om jeg ikke likte ølen jeg bestilte fikk jeg ny,holdt opp døren for meg og var smilende hele tiden :)
Var vel hjemme på hotellet kl 3 og sovna ganske raskt.
Dagen etterpå skulle jeg treffe dem jeg hadde vært på middag med på Bishop kl 10 dagen etterpå,men jeg våkna jo ikke før kl 12.30,var sliten etter reisen! Så jeg dro dit ca kl halv 2,spiste meg en hamburger til frokost i køen til Bishop,og etter jeg kom inn slukte jeg nedpå 5 øl,skulle jo på kamp! MErka øynene gikk LITT i kryss haha,er ikke vant til å drikke 5 øl til frokost jeg vel! Men er man i england så er man i england!
Så var det avgårde til Old Trafford,og DET var villt!! Fy søren,,følte jeg drømte da jeg satt der og så kampen!
Etter kampen gikk jeg og drakk mer øl haha,pluss kjøpte meg en 6 pakning som jeg skulle drikke på hotellet. Drakk 2 øl på Bishop,og gikk på hotellet. Der sovna jeg. Våkna kl 22.30 og var sååå sløv,dro i resturanten og spiste meg en pizza og gikk på rommet igjen. Skulle ut,men endte opp med å ligge i sjøstjernestilling på senga og se film.Like så greit,for jeg skulle jo opp tidlig på søndagen!!
Så på søndagen reiste jeg hjem. Fikk handla på taxfreen,gikk LITT amok haha,men det er jo lov,men angrer litt,nå trykker jeg jo i trynet med snop hele tiden!!
Var en magisk flott tur,og skal defintitivt tilbake,SNART!
Høres ut som en flott tur:)
SvarSlettFine bilder=)
Men, dro du på tur helt alene?:)
Ja, det lurer jeg oxo på, dro du alene??
SvarSlettOg liiiiite fornøyd med United-drakta di og en halvliter i hånda da! ;)
Nei dro ikke alene :P Dro med min kjære :)
SvarSlettPS: Drakten og halvliteren er PERFEKT!!! ;)
SvarSlettSå ut som en fin-fin tur,bortsett fra fotballen,hihi:)
SvarSlettFikk du shoppa noe da?
Shoppa faktisk ikke så mye! Fordi jeg var så sliten da jeg var på shoppingen :(
SvarSlettMen litt fikk jeg handla da :)