torsdag 28. januar 2010

Fant denne søte!

Den vil jeg ha i hagen,supersøt!!!

4 kommentarer:

  1. haha, den var jo bare super herlig=)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant!
    Fant den på lobelia.no

    Min absolutt favorittbutikk på nett hehe

    SvarSlett
  3. Ja! Absolutt nydelig=) Må nesten inn å titte der... Kjekt med nye butikker;-D

    SvarSlett
  4. Ja ta en titt! JEg eeeelsker den butikken :)

    Denne også forresten: lunehjem.no

    SvarSlett