onsdag 27. januar 2010

i kveld kl 21

sitter jeg benka forran tven og skal se united spille mot manchester city. Satse på seier da ;)


OG SEIER BLEI DET!!!!! ROOOOOOONEY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar