fredag 22. januar 2010

Er bloggen min kjedelig?

Ser på telleren at det er mye mindre lesere....og det er jo ikke overflod av kommentarer heller,men jeg har jo noen gode faste lesere da! Og det er jo gøy :)

6 kommentarer:

  1. Ikke kjedelig i det hele tatt!!! Du virker som en super jente,og jeg elsker bloggen din!!!!

    SvarSlett
  2. Sikkert bare fordi det har vært litt få innlegg i det siste.. jeg går hvertfall bare inn på de bloggene som har nye innlegg.

    Stå på! Jeg liker bloggen din!

    SvarSlett
  3. kjempe kjekke blogg, tuttå ;)
    savne någen nudies bare, men det kan du jo bare skaffa ;)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ser ut som du har en koselig blogg, har ikke fått lest så mye enda, men det skal jeg gjøre når jeg har bedre tid! :)

    Mvh
    Miztery fra Dib! :)

    SvarSlett
  5. NEI, liker bloggen din!!!=)
    MEN som en av de andre sier, så går jeg også innpå de som nylig er oppdatert... Men har merket at den er treg, så ofte har folk oppdatert selvom det ikke kommer opp i min blogg;-)

    SvarSlett
  6. Sant det,har vært litt lite blogging i det siste,har jo nesten ikke tid :( Men jeg gir ikke opp,enda HEHE.

    Og hege: nudies seie du ;) Morroklumpen ;)

    SvarSlett