Så utrolig søt:)
Kjempesøt er hun:)Send over litt melkerull da!!:)Jeg har fått litt dilla på godt&blanda...nam!Håper Adrian er i bedre form!?
Ja ikke sant hun er :) Adrian er i mye bedre form,men fy søren så hissig han har vært i dag!! Godt og balndet er NAM!!! Og det er forresten tomt for melkerull :P
Nemmen så skjønt=)Koselig å hilse på deg Emma! Er faktisk ganske enig i det du sier om fisk! Men ikke si det til noen...;-D
Så utrolig søt:)
SvarSlettKjempesøt er hun:)
SvarSlettSend over litt melkerull da!!:)
Jeg har fått litt dilla på godt&blanda...nam!
Håper Adrian er i bedre form!?
Ja ikke sant hun er :)
SvarSlettAdrian er i mye bedre form,men fy søren så hissig han har vært i dag!!
Godt og balndet er NAM!!! Og det er forresten tomt for melkerull :P
Nemmen så skjønt=)
SvarSlettKoselig å hilse på deg Emma! Er faktisk ganske enig i det du sier om fisk! Men ikke si det til noen...;-D