fredag 29. januar 2010

Emma blogger litt :)

hei eg heter emma. Eg like hunder og tako. eg hater fisk. mamma er best.

4 kommentarer:

  1. Kjempesøt er hun:)

    Send over litt melkerull da!!:)
    Jeg har fått litt dilla på godt&blanda...nam!

    Håper Adrian er i bedre form!?

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant hun er :)

    Adrian er i mye bedre form,men fy søren så hissig han har vært i dag!!

    Godt og balndet er NAM!!! Og det er forresten tomt for melkerull :P

    SvarSlett
  3. Nemmen så skjønt=)
    Koselig å hilse på deg Emma! Er faktisk ganske enig i det du sier om fisk! Men ikke si det til noen...;-D

    SvarSlett