Han som var så blid,likte å leke for seg selv på gulvet,utforsket ting uten å blir sur og sinna ......
Nå er det bare gråting dagen lang her hjemme. Jeg tilbringer hele dagen på gulvet sammen med han nå,for han klikker hvis ikke. Skikkelig temperament i denne gutten!
Jaja,vi får satse på at det går fort over :)
Nå skal jeg han og Emma til Fame og ta familiebilder :)
Håper han smiler litt mer på de bildene ;-) Lykke til!!
SvarSlettSånn er det her til tider også.Blir kjempesinna,fekter og slår med de små armene sine.
SvarSlettTilbringer mye tid på gulvet her også,litt mindre nå som hun går.
Spennende med familiebilder.Fame er flinke:)Vi har også vært der,da Jessica var 4 mnd.