mandag 4. januar 2010

Blide gutten min som har blitt så sur! :(



Han blir så sinna når han ikke får ting til,eller når han ikke får viljen sin. Sutrer dagen lang,slår meg på ansiktet når han blir sinna, kaster på ting,dette er ikke gøy! :(
Han som var så blid,likte å leke for seg selv på gulvet,utforsket ting uten å blir sur og sinna ......

Nå er det bare gråting dagen lang her hjemme. Jeg tilbringer hele dagen på gulvet sammen med han nå,for han klikker hvis ikke. Skikkelig temperament i denne gutten!

Jaja,vi får satse på at det går fort over :)

Nå skal jeg han og Emma til Fame og ta familiebilder :)

2 kommentarer:

  1. Håper han smiler litt mer på de bildene ;-) Lykke til!!

    SvarSlett
  2. Sånn er det her til tider også.Blir kjempesinna,fekter og slår med de små armene sine.
    Tilbringer mye tid på gulvet her også,litt mindre nå som hun går.
    Spennende med familiebilder.Fame er flinke:)Vi har også vært der,da Jessica var 4 mnd.

    SvarSlett