onsdag 3. februar 2010

Litt apekattbilder :)










JA,han sønnen min er en liten fant ;) Den enedagen hadde han greid å åpne peisen og lekte litt med aska,mens jeg var å satt inn i oppvaskmaskinen. Og en dag så fant jeg han oppå stuebordet!! HAN ER GAL!!! Klatrer overalt! Så hvis jeg har ting å gjøre så må jeg nå sette vekk spisestolene,for han klatrer jo oppå den,og så opp på bordet! For en raring ;)

Og som dere kan se,så er Emma en UNITED fan ;)

4 kommentarer:

  1. Hihi, skummelt med slike smårollinger som er så flinke fysisk! (men herlige bilder da..) ;-)

    SvarSlett
  2. hihi...digger den sveisen på lille apekatten din ;)

    SvarSlett
  3. Hehe,ja han er litt kul på håret ;)

    SvarSlett
  4. Hihi...liten tøffing!!

    Hvordan går det med deg Lene?

    SvarSlett