JA,han sønnen min er en liten fant ;) Den enedagen hadde han greid å åpne peisen og lekte litt med aska,mens jeg var å satt inn i oppvaskmaskinen. Og en dag så fant jeg han oppå stuebordet!! HAN ER GAL!!! Klatrer overalt! Så hvis jeg har ting å gjøre så må jeg nå sette vekk spisestolene,for han klatrer jo oppå den,og så opp på bordet! For en raring ;)
Hihi, skummelt med slike smårollinger som er så flinke fysisk! (men herlige bilder da..) ;-)
SvarSletthihi...digger den sveisen på lille apekatten din ;)
SvarSlettHehe,ja han er litt kul på håret ;)
SvarSlettHihi...liten tøffing!!
SvarSlettHvordan går det med deg Lene?