
Er så drittlei av snø,tykke vintersko,boblejakke og lue! BLÆ! Jeg er kjempeklar for vår,sol og sommer jeg! :DSkal bli deilig når jeg kan bytte ut de teite vinterskoene med noen pumps,ikke det at jeg går for ofte i det,men nå savner jeg det!
De som er på det øverste bilde står i skoskapet mitt og bare venter på at jeg skal gå i dem,mens di på den nederste bilde vedder jeg på har ett ØNSKE om å bli kjøpt av meg ;) Jeg har iallefall veldig lyst til å eie dem! ;P
Ha en fin dag alle sammen :)
Jeg har de øverste bare i svart, og de er fantastisk gode å gå i:-D
SvarSlettJa jeg vet du har det,så de på bloggen din :)
SvarSlettJeg sliter litt med å gå i dem jeg! :P MEn så er jeg ute av trening også ;)